AJ MINA TÄNDER, AAAAAJ!

Hej på er..
Har så jäkla ont i hela käften nu, var hos odontologen förut och dom spände tandställningen igen och så har dom ändrat på det. Har inga gummiband längre utan bara en sträng typ. Var tydligen ingen höjdare med tandborstningen så nu skulle det tydligen bli lättare! Jag försöker verkligen haha, men det är så jäkla svårt att nå överallt i hela munnen och borsta alla tänder rent... Men men det är väl något jag får bättra på!
Har även märkt själv att jag har gula rökfläckar på tänderna. Inte bra alls, nope! Icke sa nicke.. Men som tur är så bleker dom/slipar tänderna efteråt! Hoppas jag verkligen dom gör även fast det är rökfläckar, annars tar jag väl typ livet av mig...........
Ligger just nu i min säng helt död, mamma kom in nyss med en tablett och vatten för min värk och fråga om jag ville ha lite yougurt eller någonting, haha så söt.
Men har ingen aptit fast jag är så jäkla hungrig... Känns som att alla tänderna ska lossna.. HATE THIS!
Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0