bilder från liseberg med bästavän



NÄÄÄMEN, SÅ FÅR MAN VÄL INTE GÖRA!!!?..

ÅÅÅH DET VAR DET SNYGGASTE!
spegelhuset.


Tror ni att hon vann något?.......

NÄÄÄPPP, MEN DET GJORDE JAG!

Efter typ 70 kronors spelande vann jag ÄNTLIGEN!
Haha, en påse ahlgrens bilar...

finaste tjejen!



Det vart en kul dag på liseberg med bästa vännen!
Men det var så galet kallt, eftersom jag inte hade leggins på mig...
Är jäkligt förkyld och har hur ont i halsen som helst, och kan typ inte prata...
Men var lite förkyld och hade ont i halsen innan, fast det blev värre idag..
Aja, vad ska man göra?

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Joo,lite :) men vad roligt ni såg ut att ha! :)

2011-06-11 @ 10:09:48
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ååå vad fin tröja du hade på dig,ser så mysig ut! var är den köpt? :)

2011-06-13 @ 11:14:11
URL: http://jasmineesjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0