det är inte lätt när det är svårt...

Jag är så jävla arg ledsen men framför allt besviken...
Hur fan kunde du göra såhär mot mig? Efter allt som jag gjort för dig...
Just nu ångrar jag allting, att jag gick så långt med dig. Jag hatar mig själv för det, men det finns ingen återvändo nu.. Så jag får helt enkelt leva med mitt misstag..

Jag är inte så ledsen för att det är över mellan oss för alla säger och jag fattar själv nu att jag är värd så mycket bättre..
Det jag är ledsen för är vad jag lät mig själv göra med dig och hur mycket jag litade på dina falska ord.
Jag är så jäkla blind när det gäller kärlek. Jag måste bli bättre på det, se helheten i det nästa gång och inte bara tänka på just den stunden utan tänka på om det faktiskt finns en framtid med personen...

But... I will not cry this time
Do you know why? Because I am worth so damn much more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0