GODMORGON, ELLER GOD FÖRMIDDAG, WHATEVER...

Hejsan! Vaknade för en stund sedan, fast det är inte riktigt sant. Fick gå upp runt halv tio för att göra frukost till min lillebror men sen somnade jag om. Hahahah haft en sjukt go kväll natt!
Just nu sitter jag här i trosor och bh skulle kilat ut på balkongen och solat lite men vet inte om det blir så...
Eller jo det blir det nog... En stund iallafall.
Får se vad som händer idag. Kanske träffar Angelica sen, eller Alicia och Felicia som är på näset eller Adam Linus och Daniel eventuellt fler. Men jag vet inte, får seeeeee! Ska nog vara barnvakt imorgon också!
Och sen på fredag igen, mycket barnpassning! But we like it :)
Tja, vi hörs väl förmodligen lite senare.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0