HOLA MIS AMIGOOOOOS

Hej på er!
Vakna för en stund sedan, är rätt så död men försöker att piggna till.
Var som sagt barvakt igår till sötaste lilla Noel! Gick hur bra som helst.
Nicole och Jessica kom förbi en sväng också, sjukt vad jag saknat dom! Var ju så länge sedan sist.. Dom är som systrar för mig! Dom stannade typ tills halv elva lagom tills Noel hade somnat, sedan satt jag där i det fetaste huset jag någonsin varit i typ.. Fick ta vad jag ville, och göra vad jag ville.
Softade lite vid datorn, chillade med katterna i den feta soffan framför Familjen Flinta bland annat, shit vad längesen det var man såg den alltså!! :P
Dom kom vid halv ett ungefär och Camilla körde hem mig vid ett tiden, sedan somnade jag väl runt två.
Fick fyra hundra kronor för den kvällen, skit bra ju!
Idag blir det att träffa min saknade Celine, vi sitter och tjötar om vad vi ska göra, stranden eller stan...
Hm.. Man vill ju egenligen åka till stranden! Men Celine tror inte att det kommer vara lika varmt eftersom det är molnigt.. Hahaha aja whatever!
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0