lägg av och va lugn, släpp allt och bli dum

Tjena Tjena!
Förlåt för att jag inte uppdaterat något idag men har inte vart hemma mycket alls.
Åkte och mötte upp Moa vid halv tre på frölunda torg, vi åkte vidare mot stan och kikade i lite affärer och sedan gick vi och åt på kina resturang buffé, sjukt gott men fasiken vad snabbt man blev mätt!
Runt fem åkte vi hem till henne, hämtade pengar och sedan cyklande vi till handlarn bara för att vi är lata hahah och hyrde en tvär psykande skräckfilm! Triangels eller något hette den, hände samma jävla grej hela tiden. Först var den typ läskig och så men sen så visste man ju vad som återigen skulle hända så då var den bara mindfuckad! Ah ni får helt enkelt kolls på trailern eller filmen så förstår ni...
Vi gick ut typ vid tjugo i tio och bort mot solängens klubbhus (lokalhus) och där var det typ någon lokalfest, vi mötte Rubina och Lovisa, vi var där en stund men var så jävla oflyt så vi drog vidare mot handlarn igen och efter en stund kom Marie och mötte mig, jag och Marie tog bussen hem vid kvart över elva och jag var hemma typ tjugo i tolv, tvär psykande busschaffis på vägen hem också!!!!!!!!!!!
Ska nog sova snart, mamma var nyss inne helt yrvaken och sa "älskling, ska du inte sova nu? den är över halv två, sänk tvn och sov" så gick hon, haha söt.
Aja, hörs imorgon!

KINA BUFFÉ



Sedan var vi även inne på one piece affären!

Peace and love

Kommentarer
Postat av: emma ♥

KIKA GÄRNA IN PÅ MIN BLOGG ♥

2011-06-18 @ 19:18:00
URL: http://emmapettersson.webblogg.se/
Postat av: theresebjörkman, :)

förlåt för sent svar, men det har varit mycket med skolan nu innan sommarlovet :)

hur är det?:)

2011-06-19 @ 10:48:32
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0