Never trust a balloon

Hejsan!
Kom hem för en stund sedan, eller ah var hemma runt halv fyra.
Sov hos min kära kusin Alicia i natt. Haha go kväll! Först åt vi sedan gick vi ut för att åka Inlines!
Marielle började åka en bit och det gick ju inte så precis jättebra hahaha, sedan var det Alicias tur och för henne gick det ju ännu sämre hahaha! Sedan var det min tur det var svårt i början men sedan fick jag flyt på det, fast var inte sp speciellt kul när jag swiiisha ner för en jävla backe och dom inte ville hjälpa mig ahaha. Så jag fortsätter åka tills jag tillslut får tag i en lyckstolpe!
Somnade väl vid tre och vaknade vid halv tolv av att Miguel kom in och frågade vad vi ville ha för pizza hahah.
Vi drog ut vid kvart över tre, och jag tog spårvagnen hemmåt vid tjugo i fyra och nu sitter jag här.
Ska möta Emma om en stund!
Så vi hörs lite senare.
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0