SOORRRYYYY BABES

SOOOOORRRY, för att jag inte uppdaterat, förlåt verkligen!
Emma sov här från tisdag kväll tills igår, och vid fyra mötte jag upp Rosanna och lilla Valentino som jag ska sitta barnvakt till! :D Såå sööööt unge så det finns inte!
Kom hem runt sex halv sju och träffade Emma vid åtta..
Vi gjorde inte så mycket satt vid vättnedalsskolan och snackade om massa skit bara.
Har vart med syrran idag på hisingen och fyllt i hennes tatoo hos söta Nancy!
Efter det drog vi mot Jampas restaurant och käkade gratis Thai mat, sjukt vad jag saknat hennes mat!!!! Plus att jag inte hade käkat något så jag vräkte i mig hahaha.
Sedan kom pappa dit helt plötsligt, och vi åkte först till ÖoB för Jampa skulle byta något och pappa skulle handla, sedan lämnade vi Jampa tillbaka på jobbet och Emilia fick tvåhundra som en "sen studentpressent" och jag fick 100. Sååå söt! Sedan åkte vi och hämtade upp lillebrosan och sedan vidare hem, och nu sitter jag här.
Ska nog ut och möta Emma om en stund, eftersom hon åker ut på landet till sin farfar imorgon ;)
Jahaaaaaaaaaaappp, så ser det ut just nu.
Hörs senare! Jag lovar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0