ursäkta min franska, ursäkta min franska, ursäkta min franska EXCUSE MOI

Jag vet att jag är skitdålig på att vara aktiv med bloggen och varit det väldigt mycket det senaste....
Men jag har ingen lust typ, orkar inte. Känns helt meningslöst när min kamera vart sönder sen februari, så blir så tråkiga inlägg.
Anyway, igår var det middag  hos mami och papi igen, god mat som vanligt! Sedan åkte vi till affären och köpte godis hoho och sedan hem. Blev en helt vanlig lugn hemmakväll, fett värt! Satt och mös med min feta godispåse till bland annat "Dag-Otto med vänner, som jag laddade ner igår." HAHAHAHA FYFAN VAD ROLIG DEN VA! Satt uppe till fyra och snackade med Wille, och vaknade halv ett av att pappa kom inrusande och sa att Emilia var i luren, hon ville att jag skulle följa med henne till näset, ungefärf såhär löd konversationen..

Emilia: HEEEEJ, NU FÅR DU FAN GÅ UPP! FÖLJ MED TILL NÄÄÄÄÄSET!
Jag helt yrvaken: Men... det är ju inte ens fint väder ute..
Emilia: Hur fan vet du det? du sover ju...

Sen gick jag iallafall upp... Och följde med henne. Haha kändes som att mina trötta ögon stektes ute i solen...
Låg iallafall nere på näset ett tag och bara tog det lugnt, blev inget bad idag.
Just nu sitter jag här hos pappa och ska möta Emma om en stund för vi ska till stan och luncha och sedan blir det bio. Insidious, som jag redan sett med massa människor. Hahahahah kommer dö, för jag skrek som ett cp när vi såg den.. Och nu är det på bio... Hahaha och Emma kommer dö ännu mer!!!
MOHAHAHA, SKA SKRÄMMA HENNE!

Här är trailern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0