AAAAAAAAAAAAARG

Tvärflippad just nu...
Trodde att det skulle bli sjukt kul igår, men vad händer?
Min kusin har fest för att hon nydligen fyllt år och jag kände ju inte alla där utan bara vissa.
När allt var slut märker jag och en annan tjejkompis att våra mobiler är borta..
Så vi börjar tulla alla förutom tre brudar som sprungit ut därifrån..
Kan ju inte anklaga dom för vet inte hundra att det var dom, men har mina misstankar....
Önskar att jag var lite mer vaken än vad jag var -.-
Krigade för att försöka få tag på mobilerna ett bra jävla tag, men ho*ungarna ville ju fan inte erkänna...
Jag Alicia Darmaz, Mikka, Hesho, Juliana och Dirket somnade allihopa i Alicias vardagsrum.
Sov inte precis bekvämt med en spark då och då i facet av Hesho eller att hon tog allt mitt täcke + att jag sörjde min mobil och mina neffes...
Vaknade vid kvart i elva, ville bara hem och duscha!!! Men var tvungen att vänta på de andra sega människorna..
Anyway, tog spårvagnen allihopa. Men Alicia Darmaz och Dirket hoppade av vid brunns så fortsatte vi andra mot frölunda. Och guuuudars vad skönt det var att duscha!

Men nu ska jag snart över till mamma, skulle egentligen lånat hennes gamla nokia mobil men pappa kom med en bättre nokia nu men måste hämta ett annat sim kort.
KUL att behöva installera om hela skiten, har inget minneskort eller mitt gamla sim kort och mobilen var dessutom Emmas..... GREAT!

Well, går under utan mobil så måste försöka få tag på iallafall de viktigaste numrerna snarast!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0