ÅT HELVETE MED MENSVÄRK

Go kväll mina käääääääära.
and what am I doing?
Sitter hemma hos pappa, han kom hem för en stund sedan med thai mat till mig. Gott!
Kom på nu att jag måste över till mamma och hämta nya b, för alla är sluuuut.
Har pluggat som en jävla idiot till mitt engelskaprov imorgon, men vad roligt att jag var sjuk den veckan då dom gick igenom vad vi hade till provet och att jag inte ens gjort alla övningar. + att vi knappt haft några lektioner sedan lovet!? CP SKOLA. Anyway, ska dra över till mamma nu.
Sen när jag kommer hem ska jag duscha och den blir det wallander!
Men hörs kanske lite senare, how knows.

Jävla mensvärk. dödar mig.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. hihi tack :) vviiist är det fint

2011-03-03 @ 22:37:10
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0