damn you're a really good liar

Hej på er, kom hem för en liten stund sedan från mormor och morfar, mina älsklingar åker hem imorgon :(
Blev att träffa min kära Jennie i stan först, var inne vid tjugo över ett och mötte upp henne på drottningtorget. Sedan bjöd hon på fika på "one piece of cake" vi gick runt och kikade i lite affärer, fick med mig en hårkliare haha. Kostade bara tjugo spänn, så why not? Otroligt skönt, så fick sitta och göra så i min mosters hår förut, omg hennes hår såg ut som en tupering på 80 talet! SNYGGT!
Nu ligger jag i min säng och har tråkigt, alla e borta, sjuka och cissi har utegånsförbud hahahaha!
Så blir typ en seg lördagkväll..
JÄTTE opepp på att blogga nu också eftersom att min kamera e pajj och min mobil blev ju snodd och den jag hade innan gick sönder så kan jag inte ta några bilder... ARG BLIR JAG!
Whatever, kommer vara såhär tråkiga inlägg för det mesta.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0