HATAR MÅNDAGAR...

TJÄNARE TJÄNARE.
Kom nyss innanför dörren, vart ute och bara chillat med Emelie Emelie och Leija.
Slutade vid fyra idag, åkte hem till pappa packade lite kolla på tv och så somnade jag tills pappa kom in och "skrek" att jag måste gå upp och städa i mitt rum för att det såg ut som fan. Så det gjorde jag, gick hem till mamma runt tio över sju åt och försökte plugga men sen ringde Lone mig så det kändes ju viktigare.. Haha!
Kommer gå åt helvete på No provet imorgon, eftersom att alla gick igenom alla frågor och skrev ner allt under den veckan jag hade influensa, veckan innan lovet ( vid den åttonde februari typ ) medans jag fick det IDAG, och har prov IMON. HALLÅ ELLER!?
Aja, kommer som sagt gå käpp rätt åt helvete. Jag är så jäkla stressad just nu... Mest med skolan och lite annat, saknar min mobil :(
OMG deprimerad chey...

WEEEEEEEELL, ska gå över till min mami nu!
Puss


Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Bloppis från 20 kronor!

2011-03-08 @ 17:05:24
URL: http://fatmas.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0