HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRLDEN?

Hej hopp i lingonskogen.
Kom nyss hem, vaknade upp hemma hos min underbara Emelie, vi åt och fixade oss snabbt sedan drog vi mot bergakungen. Vi såg på "Hur många lingon finns det i världen?", hahaha så jävla grym film! Omg vad värd den var att se! Efter det tog vi spårvagnen, jag hoppade av på torget och fick vänta i en jävla halvtimma för att bussen skulle komma. Frös som ett svin kan jag lova, mina händer var helt röda... Skulle mot Eklanda för att mina älskade kusiner och moster har kommit ner från Dalarna, och mamma var redan där. Mötte Ebba och Joar på bussen så satt och snacka lite med dom. Imorgon blir det första prao dagen, dagis i två veckor! Vi får väl se hur det slutar.. Aja, vi hörs kanske om en stund! Puss

Haha, såååå bra!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; tack :D

2011-03-21 @ 16:39:34
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; tack :D

2011-03-21 @ 16:39:34
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0