me myself and i

Oj då hade nästan glömt av denna listan... gäller att fortsätta & keep it up!

inlägg 1 – mig själv
inlägg 2 – min bästavän
inlägg 3 – ett ögonblick
inlägg 4 – min humor
inlägg 5 – min favorit outfit
inlägg 6 – mina favoriter.
inlägg 7 – detta vill jag göra innan jag dör
inlägg 8 – det här saknar jag.
inlägg 9 – detta gör mig knäsvag
inlägg 10 – min tro
inlägg 11 – något som alltid får mig att gråta
inlägg 12 – i min handväska
inlägg 13 – mina rädslor
inlägg 14 – min favoritplats
inlägg 15 – när jag blir stor
inlägg 16 – det här är jag beroende av
inlägg 17 – mina fyllor
inlägg 18 – vad är kärlek?
inlägg 19 – 10 punkter som är bra med mig
inlägg 20 – 10 punkter som är dåligt med mig
inlägg 21 – en/ett första..
inlägg 22 – för ett år sedan..
inlägg 23 – favorit minne
inlägg 24 – ett gammalt blogg inlägg
inlägg 25 – ett år gammalt foto och ett nytaget
inlägg 26 – detta har förändrat mitt liv
inlägg 27 – det här ångrar jag.
inlägg 28 – en hemlighet
inlägg 29 – en pinsamhet
inlägg 30 – en speciell video

Nästa punkt, min favoritoutfit. Hm... Blir en svår en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0