MONDAY EVENING

God kväll.
WAAAAAAAAAAAZZZUUUP?

Kom hem för en liten stund sedan. Efter praktiken mötte jag upp Emma och vi åkte mot min skola för att hämta min BIOLOGI bok, efter det drog vi hem till henne. Var inte hos henne alls länge, jag drog mot mig och hon mot stan. Var hemma ett tag, försökte plugga lite spanska förut men det gick väl sådär halv bra...
Ringde Emelie och mötte henne, satt ute på massa trevliga bänkar och sen mötte vi Becca.
Ännu en trevlig bänk att sitta på, men det var jäääädrigt kallt, orkade inte vara ute mer för att jag var som en stel pinne så började gå hemmåt vid tjugo över åtta, har inte gjort alls mycket sen dess, ätit mat typ.
Vid tio blir det BIG BROTHER, och sen blir det väl datorn antagligen och sen soooova!

Kommentarer
Postat av: Natalie (fokus - teckningar/fotografier)

sv Gullig du är, tack! Var med i min tävling om dubbelringen med kedjorna! Andra pris är bloggsvar inbjudan eller länkning om man redan har en frågesida på bloggsvar. Kram

2011-03-28 @ 23:26:32
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0