BRODER JAKOB BRODER JAKOB SOVER DU, SOVER DU?

Hejsan Hoppsan Lillebror!
Fasiken vad dålig jag vart på att uppdatera då...
Denna helgen har varit rätt seg.
Fredag- kalas hos mormor.
Lördag - var med simon, sen hemmakväll.
Söndag- frös som en invalid på tynneredsdagen i ösregnet, sedan kom jag hem helt genomblöt och la mig och sov, ringde emma runt sex och träffade henne.
Har även kliat som fan och jag har fått utslag på hela kroppen, så visade för pappa förut och han sa att det var en allergisk reaktion och gav mig två allergitabletter, så nu känns det iallafall lite bättre.
Sedan gick jag över till mamma för att visa hur röd jag är över hela kroppen, så sa hon att jag skulle in och ta en dusch för att det kan vara tvättmedlet som jag reagerat på..
Så det gjorde jag.
Hur som haver så stannade jag och kollade på big brother där, UNDERBART att Madde äntligen åkte ut!!!!
Så som jag har väntat!!!
Och att svergie förlorade mot finland med 6-1 är reeeeeeeeeedigt pinsamt! Nästan så man skäms för sitt land...

Well Well, är hyffsat trött nu så ska lägga mig i bingen och läsa lite hemkunskap och sedan sova!
Hörs kanske imorgon, ska till mamma, och datorn är fortfarande på lagning....
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lotta

hej, jag kollar igenom min blogg nu och vissa komenterarer känner jag inte igen så jag tror inte att jag har svarat på dom om inte så ber jag om ursäkt! jaa Beck och Big Brother är ju bara bäst!! (a) :)

2011-05-16 @ 22:59:19
URL: http://holmqwiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0