DET DU INTE VET, DET LIDER DU INTE AV

Fick ett telefonsamtal från syrran som sa att Bella äntligen fått en liten dotter nu !:D
Bella är min lillebrors storasyster, dom har samma mamma, jag och Nico har samma pappa.
Bodde ihop med både henne och hennes bror och mamma i många år när vi var små.
Känns så sjukt när man tänker tillbaka på allt, alla minnen osv. Att hon har en dotter nu, lilla celine.
Önskar er all lycka och hoppas att allt har gått jättebra! Kommer och hälsar på när allt lugnat ner sig! Besitos.

Haha lät som att jag skrev det till henne nu i ett brev, men men.
Har precis borstat tänderna, tvättat av sminket, gjort lite ansiktsrengöring, rakat benen och ****.
Ska sova strax! Skola imorgon ju.. Men som sagt så blir det en kort vecka, bara två dagar.
SOLOOOOOOONG!

En bild på mig och Emma som ni aldrig sett förr.
Tagen på landet hos hennes farfar i april, då det var som varmast!

Kommentarer
Postat av: Annika

Va roligt med en bebis i familjen!

2011-05-30 @ 10:10:36
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: chris

ja okej, jo jag köpte present för två veckor sen. Har lagt upp det på bloggen :)

2011-05-30 @ 15:21:20
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0