EMMA SOVER HÄR, JAPP!

Just nu ligger jag i min säng med Emma brevid mig, vi kollar på criminal minds!
Vart med henne hela dagen, tog bussen till Frölunda Torg vid tjugo i ett så käkade vi frukost på Donken!
Sedan gick vi runt lite på torget, sedan hem till henne, var där en stund sedan drog vi mot Solhuset och köpte solkort som gäller i en månad! As niiiice ju!
Vi solade en snabbis bara eftersom vi inte beställt tid, men imorgon ska vi sola vid 12 på morgonen så vi ringde och beställde tid förut :)
Efter det drog vi mot henne igen, kollade tv och var hos henne till halv åtta typ, sedan drog vi ut mötte syrran och lillebrosarn och sedan drog jag och Emma upp till Tobbe en sväng och var där till tio över tio typ..
Så det är de vi gjort idag!
Och imorgon blir det som sagt att sola vid 12, och träffa älsklingen lite senare sedan sover han hos mig! Myspys!
Men nu ska jag fortsätta och umgås med min fina vän, flera månader sen hon sov hos mig senast..
Vi höres! Puss puss
Fyra bilder på oss från i vintras..
Löööve ma girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0