Follow your heart, but don't forget to take your brain with you

Hejsan Hoppsa Lillebror!!!
Ligger just nu i min säng och snackar med lite goa människor på facebook..
Syrran ligger brevid och däckade för ett tag sen..
Var ju typ lite deprimerad i mitt förra inlägg, får ju säga i förrgår eftersom det är torsdag nu... Vilket också är väldigt deprimerande... Men men sjukt glad blev jag sen när min fina pojkvän skrev att han skulle komma!!
Var ju allt jag behövde just då..
Men innan det träffade jag Mikaela en stund, vi drog mot opal och köpte lite godis, snackade lite skit och satt vid skolan och rökte.
Sedan när min pojkvän kom drog vi uppåt, kollade på en komedi film vi hyrt som var jävligt bra o rolig!!
Sedan kollade vi på Exorcisten, trodde jag skulle dö men somnade typ lite i början sen väckte älsklingen mig och bad mig stänga av, han var nästan lite rädd så hållde om honom ;) Men sen var den bara efterbliven... Så man skrattade mest...
Vi somnade runt halv fem och gick inte upp ur sängen förens vid ett typ..
Vi åt, jag ringde donken för att säga vilken storlek på kläder jag har och vilka veckor jag ska praktisera... Ser fan inte mycket fram imot det asså.. haha :/ Men men härligt ifall man kan få extra jobb sen ju och käna lite pengar ;) hihi. Anyways, fixade oss lite sedan drog vi mot torget, gick till banken en snabbis och beställde nytt bankomatkort som mamma tjatat på mig enda sedan jag tappade min plånbok i början av september.. eehe..
Så nu är det fixat iallafall!
Sedan tog vi bussen hem till honom och gjorde inte så speciellt mycket men efter ett tag drog vi utåt och träffade först Zhir och Soheil och sedan massa andra & vi drog till Black Diamond (vattenpipscafé) chill var det!
Vid tio i nio tog jag bussen mot Eketrä och sedan vidare hem. Träffade min otroligt saknade finaste vän Tobbe och syrran vid busshållplatsen sedan satt vi ute och tjötade till halv tolv, och nu ligger jag här.
Jag är trött.. så funderar på att sova snart!
Men vi hörs nog senare...
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0