GYMMET IDAG MED EMMA!

Bara för att vi är så sjukt duktiga!
Vaknade runt halv nio, nio med pojkvännen...
Följde han ut till busen vid kvart i tio, sedan åt jag lite frukost, damsög och tvättade golvet i mitt rum, sedan kom Emma och vi drog till gymmet! Gick/Jogga på bandet i ungefär 50 min, en timma fast vi gjorde saker imellan också. Crosstrainern i tio min, mer orkade vi inte för vi dog typ haha.. Tränade armar och lite mage.
Så vi var där i en och en halv timme ungefär. Efter det promenerade vi till torget, köpte tuggummi cola o choklad hahahaha, bra där! Sedan mötte vi Emilia, jag och Emilia tog bussen t oss och Emma gick av vid sig. Duschade, sedan åt jag. Rotfrukter i ugn med potatis och kött och bearnaisesås, TVÄÄÄR GOTT!
Nu sitter jag i soffan, Emma är påväg hit hon ska sova här inatt!
Imon på morgonen blir det gymmet sedan jobbet (på donken) Börjar elva och slutar halv sex... Fett segt! Men men, vad ska man göra... Vi hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0