If you go looking for a friend, you're going to find they're very scarce. If you go out to be a friend, you'll find them everywhere.

Åh herregud, första dagen på donken och jag är helt död, det var seriöst det värsta jag vart med om i hela mitt liv!
Jag får slänga sopor, fylla på peppar salt ketchup och servetter, bära in brickor t diskmaskinen, plocka ut dom. Erbjuda mig att ta folks brickor när dom är färdiga, sopa och skura golv tvätta bord plocka upp allt skräp jag går förbi på marken, blåste upp drygt hundra ballonger idag, sätta ut ballongträdet och fylla det när det är slut. Prata och hjälpa kunder lyssna på när dom klagar på saker som en jävla psykolog och måste alltid le. Så rullar det på så..fick även gå 3 GÅNGER till clas ohlsons för att handla saker som dom aldrig blev nöjda med så fick jag springa och byta.. Hade inte en ledig stund mer än 20 min rast. Man fick ta 30 men hade inget att göra så tog bara 20...
Dom utnyttjar en som fan..... Ber en göra massa saker innan man e färdig med det man håller på med..
Benen och fötterna gör ont känns som jag sprungit 27 mil.. Dom kör med mig och emma som fan också, bara vi som är ute i "matsalen" och städar röven av oss.. Emma är en tjej från skolan som också praoar där.. Tur att man inte är ensam mitt i slaveriet...
Slutade halv sex... Åkte direkt till solhuset och låg där och stekte i tjuo min, sedan släpade jag min trötta kropp hem till mamma hämtade min Ipad, min bärbara, laddare och lite mer kläder, men glömde självklart laddaren till datorn! Aja får hämta den imorgon... Ligger i min säng just nu, precis ätit pappas paella. Skit gott! Tror jag ska sova om en stund, kanske duscha känner mig inte så jättefräsh efter donken... Man orkar fan inte göra annat än att va hemma, slutade iofs jävligt sent idag.. 2 veckor med detta slavande... I will be ded!
Aja, vi hörs imorgon!
Puss

Kommentarer
Postat av: ttickan

Hellu! :) trevlig blogg du har! Stilren! De gillar jag :) Hoppas du har de bra! Kanske inte de roligaste att va på Donken? ;) titta införbi på min blogg om du har lust! :) Kram ttickan

2011-11-21 @ 21:10:28
URL: http://ttickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0