Natti natti

Ligger i sängen och kollar på criminal minds, det är slut snart och då blir det att sova! Slipper ju donken imon, härligt som fan!! Blir mitt gamla dagis igen, där jag praoade i två veckor i mars och själv gick på som barn... Men tyvärr får jag inte va med Lasse som jag hade... Med barnen från 3 och uppåt.. Får vara på rödluvan som det hette då nu har dom bytt alla namn så det heter "Nyckelpigan" nu, tvärfult! Aja dit ska jag iallafall imon!
Senare på kvällen blir det breaking dawn med Emms.. Hörs!


Kommentarer
Postat av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

RE: tack så mycket :) allt bra?

2011-11-29 @ 13:46:54
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Linn

Reklam för sin blogg?

Bra/dåligt?

Vad tycker just DU om detta?

Kika gärna in & svara på den frågan på min blogg där jag också skrivit om vad jag tycker om det!



Hoppas du haft en bra dag!

2011-11-29 @ 18:36:59
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0