People are like music, some speak the truth and others are just noise

Hej!
Sitter just nu i min säng i handduk kom nästan precis ur duschen!
Är alltid så att jag inte orkar ta på mig direkt haha... Scary movie 3 är på kanal elva, har ju den på film och den är så sjukt uttjatad och dålig men orkar inte resa mig för att byta...
Efter skolan idag åkte jag hem en snabbis, drog på mig mjukisbrallerna och sedan drog jag och Emma till solhuset! Efter det åkte jag hem, kollade tv och slappa mest, även pluggat lite engelska.
Har matteprov imorgon också... MEN JA VA TREVLIGT!! Kommer ju gå sååå bra, eller inte...
Anyways, börjar åtta imorgon med gjympa så ska alldeles strax göra två flätor i mitt blöta hår(om jag hittar en till toffs, vilket jag verkligen hoppas på) !!! Och packa ner idrottsgrejor och plugga lite mer engelska, sedan blir det bingen!
Aja, har inte så mycket mer att säga så det fick bli ett litet tråkigt inlägg!
Nu ska jag återgå till min söta facebook och snacka med mina sociala fbvänner ;ppPPppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0