SJUK OCH DEPRIMERAD...

Hej på er..
Var inte på jobbet idag, när jag vaknade kände jag bara att jag inte klarat av att gå idag...
Har ont och det kliar i halsen, hostar som ett cp.. Förkyld, ont och seg i hela kroppen, haft ont i huvudet och vart allmänt seg..
Har inte gjort alls mycket idag, mötte Emma vid halv tre så gick vi hem till mig och färgade mitt korta korta hår...
Är så deprimerad det går till axlarna och är jätte tunt :'(
Den som vill betala 375 för att jag ska kunna köpa löshår, just let me know! Du blir min ängel...
Emma drog hem för en stund sedan så nu ligger jag här helt forever alone, saknar min pojke :(
Aja detta vart ett demprimerat inlägg, men så kan det bli ibland...
Aja vi hörs kanske senare! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0