STRESSIG DAG!!!

Hahaha denna dagen har verkligen varit katastrof!
Fyfan vad jobbig den varit..
Började med att jag försov mig, vaknade fem i halv åtta och jag måste gå ut till bussen kvart över sju för börjar åtta... Men jag skyndade mig och tog bussen 52 istället, alltså var jag tvungen att gå ut kvart i och hade ungefär en kvart på mig..
Sedan vid tio över tio kommer Danne och morfar och hämtar mig på skolan och kör mig till odontologen, grejade lite med tandställningen. Och efter det så skulle jag ta bussen tillbaka till skolan, letade som ett cp efter min plånka och den var försvunnen, så trodde jag glömt den i skolan, ringde mamma och hon ringde till Danne som sedan hämtade mig och körde mig till skolan, jag bad till gud att min plånka skulle va i skåpet men det var den inte.. Fick panik, så tog bussen hem och frågade busschaufören efter nummret till västtrafik och jag ringde dit, dyrt som fan kostade mig nästan hundra kronor... Anyways tur som fan hade jag för busschauförren som körde bussen på morgonen hade fått in min plånbok!!!! Så åkte med Emma vid två till rävekär, tog ett bra tag till (trafikvägledningen). OCH DEN FANNS DÄR! Lite ironiskt bara att allt var kvar (skolbusskortet, bankomatkortet, solkortet och mina pengar. MEN INTE FRITIDSKORTET, VEM FAN TAR ISÅFALL INTE PENGARNA???) Korkad människa..
Så iallafall jag och Emma fick ta tåget till stan från mölndals bro och sedan gå till västtrafik på centralstationen där dom spärrade kortet ( hahaha jobbigt för den som tror att den har ett helt nytt fritidskort nästa gång åker på det och det står spärrat ;).. Så fick jag ett nytt.) As glad var jag efter det! Hade ju sjukt viktiga grejor där i.. Plus att jag tappade min förra chanelplånbok med mitt idkort, bankomatkort och pengar i september...
Måste fan lära mig att ine va så fucking slarvig! Denna dagen har varit jobbig som fan vill jag lova..
Efter vi gjort det i stan åkte vi till mammas jobb i Masthugget och hämtade pengar, vi gick fel så inåt helvete sedan så när mamma ringde och fråga vart fan jag var så visade det sig att hennes jobb låg exakt brevid spårvagnshållplatsen -.- FML, och jag har ju vart där innan... men det var flera flera år sedan!
Aja sedan drog vi mot frölunda torg, åt donken och sedan hem till mig.
Sen har jag inte gjort så mycket mer... Följde Emma hem för en stund sedan och nu sitter jag i sängen och kollar på "SVENSKARS HEMLIGA LIV" Hahaha älskar det och även "FRÅGA OLLE"
Aja, ska sluta babbla nu. Kommer upp en gårdagens outfit snart, glömde lägga upp igår...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0