You're not perfect. You need to look in the mirror before looking out the window. Stop the judging

Ligger i sängen och känner mig helt död..
Kom hem vid tio i tio ungefär. Gick direkt in och duschade/badade, tvättade håret och rakade mig.
Fan va skönt det var! Kom hem med en jävla huvudvärk som kom för några timmar sen, och den sitter fortfarande kvar trots att jag tagit två pandodil :(
Imorgon när jag vaknar ska jag nog först äta, chilla lite, damsuga mitt rum och sedan dra och sola! Måste ringa till solhuset när jag vaknat!
Fitta.. skulle ju pluggat matte detta lovet också.. ahja...
Matteprovet kommer gå åt helvete, när inte ens de smartaste fattar detta kapitlet hur fan ska jag då som har IG förstå?? åååååh. MATTEN DÖDAR MIG..
Älsklingen sov hos mig inatt föresten, men det visste ni ju redan! Åh, kan inte ens beskriva i ord hur underbar han är.
Min ängel
Well well tror jag ska sova om en stund.. är som sagt helt död och mitt huvud cpar..
Förlåt för ett slarvigt och tråkigt inlägg, men så kan det bli ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0