People fail at success not because they aim too high and miss, but because they aim too low and hit.

Hej...
Insåg just hur oroligt dålig jag blivit på att blogga... Ett inlägg sen efter många dagar ett igen..
Ser hur mina läsare sjunkit, VÄLDIGT MYCKET! Måste försöka ta tag i bloggen igen, för jag älskar ju att blogga. Det har alltid varit en del utav min vardag, när jag kikar igenom gamla inlägg genom åren, de första från augusti 2009 och ler. Att bara kunna bläddra tillbaka och se vad man gjorde då, som man inte alls kommit ihåg nu om det inte stått i bloggen...
Så.. jag ska försöka bättra mig, lovar! Fast det är lite stressigt med långa skoldagar, massa plugg till prov inlämningar och annat.. Vänner, pojkvän osv osv. Man behöver även sin fritid.

Just nu sitter jag här och älsklingen ligger i sängen i andra rummet, har städat lite och diskat upp det som fanns att diska..
Pappa och lillebrosarn är på dop. Så vad händer idag då?
Tror jag kanske ska in och duscha tillsammans med min pojkvän, men känner ingen ork för det just nu.. Så kanske får han duscha ensam.. ;) HAHAH.
Aja, ska försöka uppdatera mera! Men tror inte jag sover hemma ikväll...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0