Speak when you are angry and you will make the best speech you'll ever regret.

Hejsan Hoppsan!
Sitter här och har precis skrivit en hel del på min hemkunskapsinlämmning som är till nästa fredag, alltså inte nu på fredag utan nästa. Kände eftersom att man ska skriva om matkulturen i spanien och fakta om landet osv så kände jag att jag lika gärna kunde börja nu, eftersom det inte är så jättesvårt och jag har hundra andra grejor jag måste plugga till. Har tex hemkunskapsprov nu på fredag... Om ekonomi typ, om skuldsaniering, kronofogden, konsumtion, marknadsföring, distansköp och massa annat skit som har med ekonomi att göra. hur många sidor som helst och det är inte sådär jättelätt precis.. Så får väl se hur det går...
Så har jag engelska glosor och en text att läsa tills imorgon, kommer nog gå okej iallafall för har övat lite på glosorna och det brukar gå bra! Hoppas på att vi får tillbaka engelskaproven imorgon också!
Sen har jag No prov nästa vecka också... Jävla helvete vad svårt det är!
Anyways, tog en rask promenad förut, jäkligt härligt faktiskt! Så har jag pluggat lite också..
Har tjatat på pappa om att han ska göra mat nu så han har börjat med kyckling, pommes och wookgrönsaker! Jag fick bestämma det som gick snabbast typ;) Mums!
Var föresten på gymnasiemässa idag också! Kul faktiskt men jag har inte en endaste aning om vad jag vill bli.. :/
Eller jo.. Jag har typ velat bli polis sedan jag vart väldigt liten.. Och den drömmen finns liksom lite kvar..
Men man måste ha väldigt bra betyg, VG i alla ämnen för att komma in på det samhällsprogramet på bernadotte..
Och så har jag även funderingar att gå på estetiska linjen.. Men kommer nog inte klara konkuransen och pressen.. När man hör alla andra som sjunger och kanske är miljoner gånger bättre än mig.. Så nja..
I värsta fall får jag väl gå barn och fritid/samhäll ekonomi eller något... Detta är så sjukt svårt verkligen...
Aja vi får la helt enkelt se vad som händer.. Ska äta strax sen blir det lite mer plugg, tv och sova!
Börjar åtta och slutar fyra imorgon, yeeey....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0