"Antingen är man en del av lösningen eller en del av problemet."

Kom nyss hem, och har satt på ugnen när den är varm blir det att slänga in en vitlöksbaguette, alltså med vitökssmör i! mumsigt..
Fick ett sms av älsklingen 18:52 "kom till stan" och då låg jag i sängen.. Helt stressad så skyndar jag mig och tar bussen åtta över, möter upp Älsklingen och Robin på backaplan och väntade på att Roxanna skulle komma..
Har vart med dom sen dess!
Skola imorgon igen.. Börjar åtta, cp kul! Efter det kanske jag träffar älsklingen och kanske att han sover här, kanske. Vi får helt enkelt se.. Men men, nu måste jag ut till ugnen!
Puss


Kommentarer
Postat av: Helena

vilka fina bilder du tar i din blogg.

2011-09-02 @ 14:18:39
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0