If you wanna fly, you got to give up all the shit that weighs you down

HAR FÅTT MIN IPAD 2 NU :D känner mig stentuff!
Underbaaaar är den! Fast lite surt att man inte fattar hur man lägger in musik från pcn till ipaden.. Har laddat ner både quicktime och itunes men det funkar inte... ÅÅÅH.
Aja, har inte kunnat blogga. Slutade vid fyra, åkte hem och tog en dusch eftersom jag var så varm för att jag hade lite feber. Sedan på med mjukis, stresspacka ner lite kläder och så och sedan drog jag och pappa på möte i lindome där jag fick min ipad plus information. Från sex till halv åtta, tjugo i åtta ungefär ;)
Snacka om att jag och Jennifer kommer känna oss tuffa i skolan nu! Okej Jimmy Elias och Sebbe har också, från våran klass.. MEN ÄNDÅ :D
Aja, ska fixa lite så jag kan lägga mig i min säng!
Börjar åtta imorgon... YEY!
Saknar min älskling :(

Kommentarer
Postat av: ♥magiclisa♥

Sorry för att jag inte har bloggat, har varit i Grekland och tack för frågorna!

Hoppas du har haft en bra vecka! :D♥

2011-09-06 @ 19:07:43
URL: http://magiclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0