Jag föddes skrikande men har efter hand lugnat mig

JAG VET JAG VET, jag är sämst på att blogga för tillfället men orkar bara inte...
Men får väl skriva några rader nu så jag inte tappar det totalt!
Skolan började idag med springtest vid tb hallen i åby. 2,4 kilometer. AH FYFAN DET VAR DET JOBBIGASTE JAG GJORT I HELA MITT LIV! Jag får seriöst håll o blir anfådd direkt...
Men men skönt att det är gjort iallafall!
Hade skolfoto också vid tre, jag som aldrig blir bra... Aja vad ska man göra?
Efter skolan drog jag och Jennifer hem til henne och har varit där tills typ kvart över nio då hon följde mig en bit hem. Min lilla söta ponni!
Nu ligger jag i min säng med min pc och syrran ligger i min bäddsoffa med min ipad, haha den är omtyckt.. ;)
Börjar åtta imorgon.. Yey roligt!
Saknar min älskling jättemycket!!! :(
Denna veckan har jag bara träffat honom igår i typ tjugo minuter, tvär jobbigt!
NU FÅR HAN FAN TA OCH SOVA HOS MIG I HELGEN SÅ JAG KAN GOSA MED HONOM!
Well well, ska sova om en stund och nu har jag trots allt skrivit några rader...
POSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0