karma is only a bitch if you are

Hejsan hoppsan lillebror.
Ligger just nu i min säng, helt död.
Efter skolan åkte jag hem en snabbis, hämtade pengar och sedan in mot staden och träffade Robin och Roxanna. Var med dom rätt länge. Vid sju kom min älskling och träffade mig och Roxanna, dom följde mig till stan vid tio i åtta och jag tog bussen hem tjugo i nio och nu ligger jag här. Tog en go dusch förut också, känns bra!
Men nu ska jag nog strax sova, får se hur det kommer gå... Men är faktiskt trött!
Well well, vi hörs väl kanske imorgon. Vill inte lova något som sagt, just nu.
Så vi hörs snarast helt enkelt! Puss

Kommentarer
Postat av: zandra

sv: eller hur! helt galet bra är den, en av favoritfilmerna, lätt! :)

2011-09-21 @ 16:00:22
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0