Open your mind, before your mouth.

Oj oj vad dålig jag är med bloggandet just nu.. Men känner ingen lust och har ingen ork typ...
Plus att det typ inte funkar att blogga från ipaden.. Cp. Och jag har inte varit vid min bärbra något.
Ligger just nu i min säng och har inte gjort så mycket mer sedan jag kom hem, slutade fyra.
Hade matteprov idag.. Trodde att det var imorgon, så failade totalt! Har engelskaprov på torsdag så får börja plugga ordentligt! Men ska strax ut och möta Marie och Mickis en stund, tjöta lite. Sedan tillbaka hem till mami, pappaveckan börjar egentligen idag men går nog dit imorgon istället!
Aja har inte tid att skriva mer just nu, så vi höres!
Min fula klass, bilden ser jätte suddig ut, but whatevööör
Jonathan, Marcus, Jimmy, Donja, Jennifer, Joakim
Elias, Petar, Rofig, Emelie, Cajsa, Amanda
Hanna, Sebbe, Erik, (kan inte namnet, haha elak jag är men han gick i internationella klassen innan..
Simon och jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0