FML BIG TIME

Finns det något värre att vakna halv 10 helt genomsvett, med förhöjd temp och alarmet inte har ringt.. Måste verkligen kolla upp det för alarmet ringer nästan aldrig.. Så hade jag inte heller någon aning om att vi hade engelska nationella nu klockan 8 imorse.. Visste bara att jag har det halv 2 sen, muntligt tillsammans med Amanda & Bella.. Allting går typ åt helvete nu. Mina föräldrar är så ostolta över mig som de bara kan bli, och jag förstår dom.. Men det känns helt jävla meningslöst att ens kämpa ne jag vet inners inne att jag inte kommer komma in på något vanligt gymnasie utan får gå IV. Min mattelärare kommer aldrig att ge mig ett G.. Så aja, ska till skolan snart. Tror inte nationella fortfarande håller på men vet inte.. Så ska dra dit nu alldeles strax med en äcklig huvudvärk och paaaaiiin i hela kroppen...
Puss så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0