God natt people

HELLLOO BUDDYYS!
Sorry för att jag vart så himla dålig på att uppdatera men har vart en redigt seg dag!
Vakna upp med Emma vid halv ett, vi gjorde inte mycket degade i sängen till bland annat " P.s. I love you, åt och sedan drog vi och solade, sen en sväng till ungdomsmottagningen sedan vidare till torget och efter det hem till henne för hon var hungrig. Vi var hos henne från halv sju typ till 11 sedan gick vi vidare hem till mig. Och nu ligger vi här och jiddrar med massa på Kamrat.nu. HAHAHAHA Seriöst, att det finns folk som fortfarande använder den sidan, har inte varit inne på hundra år så när jag såg att Emma var inne var jag tvungen att kolla! Hade typ 7000 mail i brevlådan.. Man ba hallå!?
Haha jaja, Jerry Springer på tv. Kom ihåg när jag drågade det varje natt & verkligen älskade det, fortfarande kul men inte lika standard! Aja nu har ni fått ett inlägg iallafall.
Blir nog en seg dag imorgon också, kanske sola och sen bara dega hemma. Pugga lite kanske, åka t mormor och morfar och gosa med mina fina kusiner? Jaja vi får se!
Nu ska jag fortsätta umgås med min fina vän, puss så länge & god natt!
Förjävla cool bryyd på vagnen alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0