GRATTIS TILL JOBBET!!

Grattis till det nya jobbet platsfarsan!
Jag är så sjukt stolt över dig, för du har verkligen varit så värd det, och är så jävla värd det.
Mer än 200 sökande så var DU 8 av de provanställda och det stot mellan dig och 1 annan.
Och idag fick du beskedet, jobbet var ditt.
Alla är så stolta, så länge som du vart sjukskriven och kämpat med din jäkla axel som vart så trasig.
De gångerna du fått gå som ett kolli med bandage, ispåsar och inte kunnat använda ena armen eller handen på flera veckor. Från att ha haft ont i axeln för bara 2 månader sen så har du nu ett FAST JOBB.
Helt otroligt, mamma är stolt, jag och Emilia är stolta, dina barn är stolta, din bror är stolt, dina vänner är stolta. Hela familjen och släkten är så stolta. Jag beundrar dig stort Danne! Jag är så glad att du finns i våra liv.
Grattis igen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad fick han för jobb? :)

2012-04-14 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0