Hårprodukter/skönhetsprodukter jag använder mig utav.

image description
Duschkrämerna:
Nivea "angel star" från h&m.
Någon choklad och någon annan typ oliv eller fan det nu är haha.. Pappa som köper, texten står på spanska, fattar allt (y)
SP: Från min pappas ex, som har en egen frisörsalong. Mycket bra och luktar underbart!
-
Har jag inte dom till hands använder jag mig utav det lite billigare men ändå okej produkterna!
Bland annat dessa & det som nu finns till hands.
image description
Sen smörjer jag in mig med dessa produkter b.l.a ... (orkade inte ta några bilder, för emma har ipaden)
Sen använder jag även några andra, en med oliv, en rosa med glitter i så man blir helt glittrig på hela kroppen.
-
Några utav dessa har jag till ansiktet, men just nu är de flesta hos mamma och orkar typ aldrig använda dem. Jaja sktisamma. Nu vet ni lite ansiktsprodukter som jag använder mig utav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0