JOBBIG DAG

Stått och krigat med min äckliga yttedörr i hundra år, den har vart trög i flera dagar men nu fick jag inte upp den.. Blåsor på hela händerna och har stått och sparkat som en jävla idiot, grannarna tror typ att jag är psykiskt störd.. Så smsade hundra sms till min pappa för var så arg & irriterad att jag nästan började gråta.. Så svarar han inte, och ringer upp efter 5 min. Så fick sitta ute och frysa som ett mongo i typ 25 minuter.. Och vänta tills dom kom.. Och när dom ser hur sur och irriterad jag är så sitter både min pappa och lillebror och skrattar, då pekar jag fuck you och får ett finger tillbaka från min fula lillebror.. Åh ingen bra dag detta, men nu har pappa äntligen oljat låset så det funkar igen, det var tydligen torrt.. så behövdes ingen låssmed!! Bråkat sönder med min mamma, vart helt seg och mått kasst för allt typ. Vill bara gå in och duscha och ligga i sängen resten av kvällen, vill även ha godis men INGEN VILL GE MIG PENGAR. FML..
Aja... Ska nog in och duscha snart när min broder är klar där inne, och sen bara dö i min säng...
HADE FÖRESTEN INTE ENS NATIONELLA I MATTE, UTAN DET ÄR NÄÄÄSTA VECKA.. damp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0