Maybe it's not always about the happy ending, maybe it's about the story.

( Ser ut som att jag inte har några näshål, och en potatisnäsa... hahahahaha aja lev med det..)
Vart ute förut, träffade Elcin en stund och pratade bara. Köpte 2 fullsice och lite så, sen kom jag hem till typ halva Big Brother.
Ligger just nu i sängen och kollar på premiären av, ah vet inte vad det heter.
Men det går varje söndag halv 11 istället för the walking ded som har säsongs uppehåll..
Wa saknar det redan!!! Men detta verkar också intressant, synd bara att jag är sån jävla fegis när det gäller skräck. Blundar annars skiter jag på mig, hahahah. Ska in och sminka av det lilla sminket som jag har i mitt ansikte, kanske ta en liten dusch. Tvättade ju håret förut, men vill duscha!
Sen fixa lite, och sova kanske? Är faktiskt lite trött..
Tandläkarn imorgon vid 3.. Hmm känns som att jag inte gör annat än fixar med tandställningen och skit.
Men nu är det vanliga tandläkaren i Frölunda, ska väl kolla om jag har några hål eller något... Vilket jag aldrig haft, så vi får väl hoppas på det bästa!!!! Sen känns det inte så heller..
Aja, godnatt nu & Take Care så hörs vi imorgon!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0