Uthängd för att man gillat en kommentar, pinsam brud

Asså denna tjejen är ju bara för mycket.. Jag gillade en kommentar där det stod typ "snälla tyst bara.." Som någon snubbe kommenterat. Vilket flera andra gjorde OCH SÅ HÄNGER SLAMPAN UT MIG? Hon skriver även att jag inte är något äkta BARCA fan? EHM okej, för det första så vart skriver jag att jag är det? GILLADE en fucking kommentar och du skriver en jävla bok om mig på din blogg.. För det andra, min pappa är spansk och hela min släkt bor i BARCELONA. Vem är det som är uppmärksamhetshora om någon som lägger ut mig på sin blogg för jag GILLAR 1 kommentar... Herregud

Och innan du skriver att jag "aldrig rört en boll" Borde du ta reda på fakta eftersom jag gått i fotboll i 4 år

LEK ALDRIG KISSIE IGEN

 


Kommentarer
Postat av: Melina

HAHAHAHAH O HERRE MIN GUD.. DETTA VAR NOG DET MEST FJANTIGASTE JAG LÄST PÅ HELA INTERNET!! Vilken fjompig liten bimbo, hänga ut någon för att man gillat en kommentar, sen kalla dig bitch? Hoppas du inte tog åt dig.. Det verkar du ju inte gjort, men förstår att du blev irriterad! Alla killar ju kommentarer hit och dit på facebook, du har ju inte direkt kaxat mot henne, utan gillat en kommentar vilket nu andra också gjort :P HAHAHA pinsam tjej och ändå är hon äldre än dig? Aja, hon växer nog upp snart :) ÄLSKAR DIN BLOGG BTW!!

2012-04-04 @ 00:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0