Vissa människor förtjänar verkligen att bli slagna i ansiktet, MED EN STOL

Shit vad mycket tankar som flög upp i skallen nu, så många minnen bara kom tillbaka SÅDÄR. Om allt möjligt..
Det var ett tag sen som jag "hittade tillbaka till mitt liv" igen. Efter en väldigt jobbig period. Jag grät aldrig och mådde "bra" ganska snabbt, men hade ändå svårt för att acceptera vissa saker vilket jag fortfarande har.
Men efter ett tag lär man sig bara att gå vidare, trots att det är svårt och ibland svackar livet.
Men jag mår helt okej nu. Lever mitt liv som singel, pallar ändå inte med killar, lögnhalser ena efter den andra, Hela bunten. Har några få vänner just nu som jag litar på, skrämmer mig att jag knappt litar på någon förutom mig själv.
Sur på det mesta nu. Det går skit i skolan typ, iaf i matte och no.. Resten går bra, men är så äckligt skoltrött.
Min mobil kan ta sig och köra upp någonting, MÅSTE FAN TEJPA FANSKAPET, LOL. KÄNNS SKITKUL!
Trött på massa äckliga människor som ska gå och snacka skit och aldrig våga säga något face to face och hitta på falska rykten. Speciellt skabbiga människor från min äckliga skola, LOL vilka tror ni att ni är egentligen?
A det är typ det. Skulle bli så mycket bättre nu om...
1.JAG FICK EN IPHONE, ELLER DEN NYA SAMSUNG(TROR JAG DET ÄR)
2.Om folk bara kunde sluta snacka skit och ta det ansikte mot ansikte istället, så blir det mycket lättare att lösa problem. Shit jag bitts inte..
3. OM JAG KUNDE HÖJA MIG I SKOLAN, FÅ G I MATTE OCH KOMMA IN PÅ KATRINELUND.. ( i guess..)
Aja, FML helt enkelt..
Nu ska jag sluta klaga, kanske sova om en stund, orkar inte med alla tankar och minnen just nu!
Så vi hörs imorgon! Love

Kommentarer
Postat av: jenniefer

veckans bloggtävling på bloggen, kika in och var med och tävla du med! :)

http://jenniieefer.blogg.se/

2012-04-06 @ 18:54:29
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0