GO HELG!

Jag och Alicia har haft en underbar kväll natt och morgon! Alltid lika kul med dig hjärtat.
Vi var även med Alex och Affe! Treeevigt trevligt!
Har precis sminkat mig lite, sitter här och BOMBAR SPANSK MUSIK! FINNS INGET BÄTTRE, PÅ RIKTIGT!!!
Snart bär det iväg till eklanda, till mormor och morfar med Mamma Danne och Gammlis! Min moster Sofia är där också! SÅ blir ju kul att träffa henne eftersom det inte blir så ofta, hon bor ju i stockholm..
FÖRSÖKER ÄVEN FÅ TAG PÅ NÅGON JÄVEL SOM KAN GE MIG ETT FATTIGT SONY ERICSSON HEADSET, EFTERSOM JAG TAPPADE MITT PÅ VÄG TILL BUSSEN I FREDAGS :( REST IN PEACE!
Aja, ska fortsätta med det jag nu håller på med! Vi hörs nog ikväll.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0