Godnatt!

Tänkte bara skriva godnatt nu innan jag lägger mig!
Kollade som sagt Big Brother, sen ringde Sade och ville prata. Snackade med henne i typ 40 min. Sen gick jag in och duschade! Mycket skönare att somna nyduschad..
Nu sitter jag här i min säng och funderar på att försöka sova snart.. Alla vet ju hur det brukar sluta -.-
Aja ska iallafall till Haga bion imorgon med "träslöjden"? Tydligen.. Så alla nior som har träslöjd ska dit imorgon.
Så ska ta bussen kvart över åtta från torget mot radiomotet och sen 80 bussen halv med Jennifer Jimmy och flera andra mot haga bion. Så det gäller att jag kommer upp imorgon! Tar nog vagnen till torget imorgon.. för säkerhets skull eftersom bussarna utanför mig aldrig behagas att komma i tid...
Anyway. Nu vart detta sista inlägget för nu! Skriver mer under dagen...
MÅSTE BÖRJA TRÄNA IGEN OCKSÅ! WTF. Men hatar att träna själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0