Har inte tid för amatörer och backstabberS

Har inte tid med mer falska personer. HAR INTE TID med fler falska och äckliga killar.
Har inte orken för fler problem och svek. Jag har gått igenom FÖR mycket nu det senaste.
Saker jag aldrig skulle kunna föreställa mig gå igenom. Saker jag inte ens kunde tro skulle hända, förut.
Men framtiden hinner som sagt ikapp, och man lär sig av sina misstag...
Älska mig och jag älskar dig tillbaks
Var ärlig mot mig så är jag ärlig tillbaks
Tala sanningen från början, så snackar jag inte ""skit"".
Var dig själv, så blir du också älskad för den du är.


Till er andra fula äckliga hoes utan självrespekt och medkänsla för andra människor.
Till er förklarar mitt finger kärleken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0