Lite arg tjej

Ska ut mot bussen strax, tema vecka i skolan wohoooo.
Börjar tio egentligen men försov mig och min mobil har inte velat ladda på hela natten eftersom min äckliga laddare har glapp. Damp.

Vissa människor är bara för mycket. Helt sjukt att en människa man älskat som mest och tyckte så jävla bra om, kan förvandlas till någon man aldrig känt och någon helt annorlunda. Det är jävligt sjukt, och efterblivet. Iallafall så som du håller på. Låter sin fula flickvän hota mig, du kallar mig massa skit och nu säger du att du anmält mig och att vi ses i rättegången? Hhaha vet inte om jag ska skratta eller gråta, men du borde fan växa till dig. Tycker så otroligt synd om alla tjejer du låtsas gilla efter mig. Jag har pratat med dom. Du har vart på g med flera olika stycken samtidigt. Det är sorgligt. För så här lågt trodde jag aldrig att ens du kunde sjunka. Och du var den sista jag trodde skulle kunna göra såhär mot mig. Men vad brukar man säga ? Även de närmaste och de som säger bry sig allra mest kan gå till raka motsatsen. Och du gjorde det på 2 SEK. Efter allt jag gjort för dig. Fyfan. Hoppas även du haft kul på min Facebook, förstår att du kunnat mitt lösen. Jobbigt att du fortfarande bryr dig om vad jag gör <333
Aka har du nu anmält mig så får alla tre ta sina konsekvenser, du kommer inte direkt komma undan. Har en del ifrån dig om man säger så ;) men sen efter det hoppas jag även att du kan låta mig vara. För så fort jag skiter i dig har du något att skada mig med tydligen.

Så ha d nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0