MIN FÖRKYLNING DÖDAR MIG, & DRÖMMA KAN MAN JU...

Ska gosa ner mig under mitt mysiga duntäcke nu.
Och dö med min äckliga förkylning... Kom ur duschen för en stund sedan! As skönt, så ska göra två flätor, stänga av tvn och glo lite mer på min ganster film!
JUSTEJA. Glömde av igår att skriva att jag haft min tandställning på övertänderna i ett år nu :D
Och man ser en jäkla skillnad faktiskt! Längtar tills jag får ta bort skiten och sen slipa tänderna! Woho, kommer le hela tiden!
Aja. Nu ska jag som sagt dö med min förkylning och drömma om att den här snyggingen ligger brevid mig...
YUUUUUUMMMM

Kommentarer
Postat av: Donja

Vilket jävla paket killen har xd

2012-02-20 @ 00:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0