ÖÖÖÖhhhsssss va falska pussys de finns, go to heeelll med er alla

Patetiska jävla pussys som inte kan säga saker och ting face to face.
mind your own fuckin business, och get the fuck off ur mitt liv. USCH TRASHUNGAR
Patetiska jävla pussys som inte kan säga saker och ting face to face.
mind your own fuckin business, och get the fuck off ur mitt liv. USCH TRASHUNGAR

På riktigt, uff va falska o fega människor det finns.
Stör mig mest på dom som hatar och snackar skit o sprider rykten, KOM TILL MIG OM NI VILL NÅGOT.
Okej nu vet jag ingen som gör detta just nu, finns säkert många. MEN SÄGER DET EN GÅNG FÖR ALLA. VILL NI NÅGOT SÅ KOM TILL MIG. UUUSSSCH, fuck off & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0