11 januari...

Datumet svider faktiskt lite. Det är trots allt första gången på sex månader som jag och mitt ex inte är tillsammans på våran månadsdag. Och idag skulle vi haft ett halvår.. Sjukt.. Klart det känns jobbigt, men det känns ändå bra.. Livet går vidare..
Sen ska man på ett jättekul(not) möte vid 3 med pappa.. Yey döda mig...
Så idag kommer känslorna nog vara blandade och mitt humör kommer nog vara upp och ner, vill bara att dagen ska vara över så snabbt som möjligt...
Grattis också till världens finaste & underbaraste Sanela "syster" som blir 20 idag! WEEEHOO <3
Hoppas att du iallafall får världens bästa dag! Love u
Ska försöka sova snart....... Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Sanni

tack lillsis <3

2012-01-11 @ 00:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0