Ex means thanks for the experience, our time has expired, now exit my life.

Du är inte värt ett piss i mina ögon längre, alla våra problem som jag alltid tog på mig skulden för i slutet. Alla gånger jag kämpat för att få det att funka mellan oss, VARFÖR gjorde jag inte bara slut den gången då du kämpade som ett svin för mig, den gången du sa att du skulle göra allt för mig och att jag var den enda. VARFÖR stannade jag kvar? VARFÖR?
Visst jag var jätteledsen när du gjorde slut och bara sket i mig, men det känns bättre nu. För du brydde dig på ett ungefär lika mycket om mig då som du gör nu. Alla gånger jag gråtit och känt att mitt hjärta går itu när vi bråkat och det bara är jag som försökt lösa skiten. Allting jag dissat för dig:
VÄNNER
FESTER
FAMILJ
BRUTIT KONTAKT MED KILLKOMPISAR
GJORT ALLT FÖR ATT FÅ VARA MED DIG.
Jag gjorde allting för dig, och visst du var inte alltid världens idiot. Du hade såna underbara sidor, men det kom fram nu i slutet att du inte var den jag trodde. Synd att jag inte insåg det i början, men vad är det dom säger? Kärleken gör en blind...
Och det gjorde den verkligen. Jag var så jävla blind, och har nog inte fattat förens nu. Hur jävla väderlöst vårat förhållande var, och att jag är värd så mycket mer. Och det är jävligt synd, för hade du bara varit samma kille som du var i början så hade jag kunnat vara i dina armar föralltid. Iallafall som det kändes då.
NU HAR JAG FÅTT STAKE I MIG, OCH TAGIT BORT ALLA BILDER OCH ALLT SOM HAR MED DIG ATT GÖRA. MEN något finns nog kvar någonstans, men får väl bara se det som ett minne om jag upptäcker det någon gång.
Du var min första riktiga kärlek, det kan jag inte förneka. För det är sant.
Men som det känns nu ångrar JAG att DU skrev till mig på facebook, ÅNGRAR ATT DU ville börja lära känna mig och sen träffa mig. ÅNGRAR DET.
Men jag ångrar inte sakerna vi gjorde tillsammans, ångrar inte på ett sätt att vi var tillsammans. För man lär sig som sagt av sina misstag. Och allt som händer har sin mening.
Det är ändå rätt sjukt, för man tror att man känner en person. Så jävla bra.
Läste igenom våra sms för sista gången igår. Hahaha jag skrattar bara åt det, alla sms som jag kämpat när du vart sur och kallat mig för ord som efterbliven, dum i huvudet osv. Jag skrattar åt mina sms till dig där det står saker som "Men snälla älskling, förlåt, snälla prata med mig, ring mig, jag orkar inte du är mitt allt :'("
Att jag kämpade så mycket och du svarar som en jävla idiot.
Men visst, vi hade många fina stunder tillsammans. Och visst hade jag önskat att det skulle funka mellan oss, att det skulle fungera och att vi skulle vara kära som fan i år, att vi skulle bygga upp något tillsammans.
Men nu blev det inte så. Och jag är glad för din skull att du kom över mig och slutade älska mig, redan innan vi gjort slut. Nu önskar jag dig lycka till, trots att jag hör från alla håll och kanter att du håller på med saker som jag aldrig trodde du skulle syssla med... Men som sagt det är ditt liv, ditt val att förändras.
Jag vet att det finns så många fler, det kommer fler bussar. Och någon dag kommer någon annan kille göra mig så jävla lycklig, och kär. Han kommer visa för världen att jag är hans, och att det är mig han vill va med.
Så tack för att du försökte, och ännu mer tack för att du ger någon annan chansen att göra mig lycklig :)
Ha ett bra liv, DU HAR TRAMPAT PÅ MIG FÖR SISTA GÅNGEN.
Och nästa gång ska jag vara mer försiktig på mitt val av kille, orkar inte bli fastklämd igen..

Kommentarer
Postat av: theoneandonly

du typ beskrev EXAKT så som jag känner för mitt ex... :o EXAKT så jag känner.

2012-01-10 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0